Hizmet Anlayışımız

İletişime Geç

Nasıl?

“ Çalışan Bağlılığı ve Kurumsal İtibar Odaklı İşveren Markası,

 İnovatif ve Yenilikçi İnsan Kaynakları Yaklaşımı,

 Sonuç Odaklı Analitik İK ”

 

  • Çalışanların çoğu şirket itibarından İnsan Kaynakları’nın sorumlu olduğunu düşünmektedir.
  • İşveren Markası çalışmalarına yatırım yapan şirketlerin sayısı hızla artmaktadır.
  • İşveren Markası güçlü kurumların İşe Alım Maliyetleri yarı yarıya azalmaktadır.
  • Kurumsal İtibarı ve Çalışan Bağlılığı yüksek firmaların Müşterileri daha sadıktır.

 

Kişilik Envanteri Uygulamaları, Online-Offline-Birebir (Kişisel)- Grup (Açık/Kapalı) Sınıf Eğitimleri, Performans Yönetim Sistemi ve Üniversiteler ile yürüttüğümüz MBA programı, STK’lar ile yürüttüğümüz Liderlik Gelişim Programı, geleceğin uzman-teknisyen-yöneticilerini yetiştiren ve birarada tutan Kurumiçi Gençlik Kulübü iletişim platformu, Stratejik ve İcracı Yönetim Simülasyonu, şirket içi Mentorlar ile oluşturulan Kurumiçi Mentorluk ve Koçluk Programı